Warunki zakupu i dostawy
Zaktualizowano: 01.10.2024
W Nordictest możesz nabyć starannie wyselekcjonowane produkty od różnych dostawców. Oferujemy starannie dobrany asortyment najbardziej opłacalnych testów szybkich.
Niniejsze warunki zakupu i dostawy obowiązują we wszystkich zakupach i zamówieniach dokonywanych na Nordictest przez klientów zamieszkujących w Szwecji. W przypadkach, gdy klient mieszka w innym państwie członkowskim UE niż Szwecja, warunki te obowiązują w zakresie nieodróżniającym się od przepisów prawa konsumenckiego obowiązującego w kraju klienta. W Nordictest przestrzegamy przepisów dotyczących praw konsumentów obowiązujących w kraju klienta, zgodnie z wymaganiami regulacji UE.
Jako klient Nordictest masz prawo żądać informacji na temat swoich danych osobowych. Masz także prawo żądać zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem hey@nordictest.se. Staramy się udzielić odpowiedzi w ciągu 48 godzin w dni robocze.
Zakup
Umowa zakupu zostaje zawarta, gdy wybierasz opcję "złóż zamówienie" w koszyku. Potwierdzenie zamówienia jest następnie automatycznie generowane przez naszą bazę danych bez konieczności ręcznej weryfikacji. Jeśli wystąpi jakiś błąd w zamówieniu, skontaktujemy się z tobą, aby dalsza procedura przebiegła prawidłowo, co może obejmować dostosowania rezerwacji, zmiany w czasie dostawy lub inne nieprzewidziane okoliczności.
Ceny
Koszt całkowity, w tym koszty dostawy oraz ewentualne inne opłaty i podatki, jest uwzględniony w cenie całkowitej, którą widzisz w koszyku. Oferty i kody rabatowe/karty podarunkowe są jasno określone w koszyku. Status dostępności produktu jest zawsze wyświetlany na stronie produktu, i zastrzegamy sobie prawo do wyprzedania produktów. Korekty cen mogą być dokonywane w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.
Warunki płatności są określone w koszyku, w zależności od wybranej metody płatności. Warunki dostawy są określone w koszyku, w zależności od wybranej metody dostawy.
Karty podarunkowe i kody rabatowe
Jeśli posiadasz kod karty podarunkowej lub kod rabatowy, możesz go wprowadzić w koszyku. Kod karty podarunkowej powinien być wprowadzony dokładnie tak, jak otrzymałeś, w tym wielkimi literami, jeśli zawiera litery, i jest ważny przez 1 rok. W niektórych przypadkach kody rabatowe nie mogą być łączone między sobą ani z obecnie trwającymi promocjami. W koszyku można wprowadzić tylko jeden kod karty podarunkowej/kodu rabatowego na raz.
Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotów
Zwrot zamówienia - Prawo do odstąpienia od umowy
Jako klient masz zawsze prawo rozpakować produkty i sprawdzić ich funkcjonalność i wykończenie. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu, możesz oczywiście anulować i zwrócić nam produkty w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. W przypadku dostaw częściowych termin wynosi 14 dni od otrzymania ostatniej pozycji w złożonym zamówieniu. Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje, jeśli złamiesz plombę na teście. Produkt i opakowanie muszą być nienaruszone i nadające się do sprzedaży. Produkt, który chcesz zwrócić, powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. Należy pamiętać, że oryginalne opakowanie nie powinno być używane jako opakowanie zewnętrzne, ponieważ produkt może ulec uszkodzeniu. Dlatego warto odpowiednio zapakować produkt, aby uniknąć obniżenia wartości.
Jeśli produkt zostanie uszkodzony lub zagubiony z Twojej winy, tracisz prawo do odstąpienia od umowy. Gdy chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, spakuj produkt i wyślij go do nas za pomocą usługi przesyłek firmowych. Jako kupujący ponosisz koszty wysyłki zwrotnej.
Odpowiedzialność za transport
Odpowiedzialność za transport oznacza, że jesteśmy odpowiedzialni za dostarczenie przesyłki bezpiecznie od nas do Ciebie. W przypadku zwrotu to Ty jesteś odpowiedzialny za towar i przesyłkę od Ciebie do nas. Dlatego zachowaj wszystkie numery przesyłek od przewoźnika, aby móc udowodnić, że przekazałeś towar przewoźnikowi w przypadku uszkodzenia lub zagubienia. Proszę starannie pakować przedmioty, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie przewozu, i użyć metody, która umożliwia śledzenie przesyłki.
Odstępstwo od wartości
Zastrzegamy sobie prawo do dokonania odstępstwa od wartości w przypadku zwrotu przedmiotu, jeśli stan przedmiotu uległ takiej zmianie, że nie można go już sprzedać innemu klientowi bez obniżenia ceny sprzedaży.
Refundacja
Refundacja zostanie dokonana w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas informacji o Twoim skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy. Zastrzegamy jednak prawo do oczekiwania na dowód nadania zwrotu do nas lub moment otrzymania zwrotu. W takim przypadku refundacja może potrwać 5-7 dni roboczych. Refundacja zostanie również dokonana za pomocą tej samej metody płatności, która została początkowo użyta.
Reklamacje
Prawo do reklamacji
Aby złożyć reklamację przewoźnika w związku z uszkodzeniami przesyłki, raport o uszkodzeniach musi zostać dostarczony nam najpóźniej 14 dni po otrzymaniu przedmiotu. Nordictest stosuje prawo konsumenta do reklamacji zgodnie z prawem dotyczącym zakupu konsumenckiego, co oznacza, że masz trzy lata od momentu otrzymania przedmiotu na zgłoszenie reklamacji. Oczywiście pod warunkiem, że wszystkie instrukcje dotyczące pielęgnacji są przestrzegane, a zwykła ostrożność jest zachowana. W przypadku reklamacji skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hey@nordictest.se, podając opis i, jeśli dotyczy, zdjęcia uszkodzenia. Następnie skontaktujemy się z dostawcą, który ponosi główną odpowiedzialność za Twoją reklamację, i wyślemy Ci etykietę zwrotu do przyklejenia na opakowanie transportowe. Reklamacja zostanie sprawdzona i zatwierdzona przez dostawcę. Gdy reklamacja zostanie zatwierdzona, zastąpimy przedmiot nowym.
Kontakt w sprawie reklamacji:
Socialfish AB
NIP: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön
Metody płatności
Możesz wybrać następujące opcje płatności:
- PayPal
- Stripe
Dostawy
Towary dostępne na magazynie:
Normalny czas dostawy wynosi 1-4 dni robocze od momentu otrzymania Twojego zamówienia. Dotyczy to usługi Postnord i dotyczy produktów dostępnych na magazynie do natychmiastowej dostawy. W wyjątkowych przypadkach nasz przewoźnik może nie dostarczać codziennie paczek do niektórych punktów odbioru przesyłek, co może nieco wydłużyć czas dostawy. Dotyczy to głównie punktów odbioru przesyłek w mniej zaludnionych obszarach.
Towary na zamówienie:
1-3 tygodnie, w zależności od zamawianych produktów. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz informację z planowanym czasem dostawy. Jeśli wystąpią jakieś odstępstwa, powiadomimy Cię drogą mailową, tak szybko, jak tylko dowiemy się o nich.
Metoda dostawy
Dostawa zamówionych przedmiotów odbywa się za pośrednictwem Postnord.
Niezgłoszone zamówienia
Jeśli nie odbierzesz paczki z punktu odbioru, zostanie ona automatycznie zwrócona do nas po około 14 dniach, i zostaniesz obciążony kosztami zwrotnej przesyłki, do 499 SEK. Dotyczy to punktów odbioru przesyłek Postnord. W przypadku cięższych lub większych przedmiotów obowiązują dodatkowe opłaty zgodnie z obecną stawką za przesyłki. Jeśli wybrałeś płatność fakturą, ważne jest, aby skontaktować się z Klarną, aby uniknąć opłat za przypomnienia i odsetki za opóźnienie w płatnościach. Zamienne nieodebrane paczki są wysyłane za pomocą nowej faktury poprzez Klarnę.
Opóźnienie w dostawie
Masz prawo anulować zakup bez dodatkowych kosztów w przypadku opóźnienia przekraczającego obiecany czas dostawy. Jeśli dowiemy się o opóźnieniach w dostawie Twojego zamówienia, natychmiast skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefonicznie.
Polityka prywatności
Nordictest zawsze stara się chronić Twoją prywatność osobistą.
Rejestrując się i/lub składając zamówienie, wyrażasz zgodę na przechowywanie i wykorzystywanie danych dotyczących Twoich zakupów oraz podanych przez Ciebie danych kontaktowych przez Nordictest. Dane są przechowywane i wykorzystywane w celu realizacji naszych zobowiązań wobec Ciebie, lepszego zaspokojenia Twoich potrzeb jako klienta oraz świadczenia Ci najlepszej obsługi. Oznacza to, że informacje o Tobie są również przekazywane naszemu partnerowi ds. faktur Klarnie i aktualnemu partnerowi ds. logistyki. Dane są również przechowywane i wykorzystywane w celach informacyjnych i marketingowych. Oznacza to, że Nordictest, o ile nie wyrazisz na piśmie sprzeciwu, może używać Twoich danych osobowych, aby kontaktować się z Tobą za pomocą newsletterów, bezpośredniego marketingu lub badań rynkowych. Masz możliwość w dowolnym momencie napisać do nas na adres hey@nordictest.se, informując nas, że sprzeciwiasz się przetwarzaniu Twoich danych osobowych w celach marketingowych, a my chętnie Ci pomożemy.
Transakcje płatnicze, płatności kartą i płatności fakturą są obsługiwane przez naszego partnera ds. płatności Klarnę w celu zapewnienia szybkich i bezpiecznych płatności.
Spór
Reklamacje lub uwagi należy zgłaszać na adres obsługi klienta Nordictest za pośrednictwem poczty elektronicznej: hey@nordictest.se.
Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego sposobu rozpatrywania Twojej sprawy, możesz skontaktować się z lokalnym rzecznikiem konsumentów lub Szwedzkim Krajowym Biurem ds. Rozstrzygania Sporów Konsumenckich (ARN). Zawsze przestrzegamy zaleceń ARN.
Siła wyższa
Nordictest jest zwolnione z kar za niewykonanie pewnych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. Jeśli niewykonanie jest spowodowane okolicznościami wyłączającymi i uniemożliwiającymi, utrudniającymi lub opóźniającymi wykonanie.
Do okoliczności wyłączających zalicza się między innymi działania lub zaniechania organów władzy, nowe lub zmienione przepisy prawne, konflikty na rynku pracy, blokady, pożary, powodzie, sabotaż lub poważne wypadki. Siła wyższa obejmuje również decyzje rządowe, które negatywnie wpływają na rynek i produkty, takie jak decyzje o ostrzegawczych tekstach, zakazach sprzedaży i inne, lub nietypowy spadek na rynku.