• Szybka dostawa
  • Szeroki asortyment
  • Dyskretna dostawa

Czy test jest niewłaściwy lub nie wykazuje żadnych wyników?

Jeśli twój test nie daje wyników lub jest w jakiś sposób niewłaściwy, proszę zrób zdjęcie zakończonego testu i wyślij je do naszego działu obsługi klienta. Pomogą ci z uzyskaniem zwrotu pieniędzy lub wyślą nowy test.

Chcę anulować mój test, jak to zrobić?

Masz prawo do anulowania swojego testu. Test musi zostać anulowany w ciągu 14 dni od daty zamówienia, a test musi znajdować się w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu. Aby anulować zamówienie, proszę skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Prosimy zauważyć, że zwracamy tylko cenę produktu, a koszty wysyłki są odejmowane od twojego zakupu. Nie ponosimy również odpowiedzialności za koszty wysyłki zwrotnej.

Mój test nie dotarł, co powinienem zrobić?

Jeśli twój test nie dotarł w ciągu 12 dni roboczych od daty zamówienia, proszę skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możliwe, że twój test jest niedostępny w naszym magazynie i jest w drodze do naszego zapasu. Jeśli twoje zamówienie zostanie utracone, oczywiście zwrócimy ci pełną kwotę.

Jak jest wysyłane moje zamówienie?

Postnord wysyła wszystkie zamówienia jako listy. Oznacza to, że nie można ich śledzić jako klient, ale jest to także najlepszy sposób, aby zachować jak największą anonimowość i dyskrecję.

Jak są wysyłane testy do mnie?

Nie chcę, aby listonosze lub inni wiedzieli, co zawiera paczka.

Czy jestem anonimowy, gdy zamawiam od was?

Tak. Nie ujawniamy informacji o tym, jaki test zamawiasz. Produkty są dostarczane w dyskretnym opakowaniu. Poważnie podchodzimy do twojej prywatności. Przestrzegamy obowiązujących przepisów i mamy własną politykę prywatności. Stosujemy wszystkie obowiązujące prawa i dyrektywy UE. Ponadto posiadamy certyfikat SSL dla dodatkowego bezpiecznego połączenia. Innymi słowy, możesz u nas bezpiecznie robić zakupy.

Jak bezpieczne są testy?

Nasze testy utrzymują wysoki poziom bezpieczeństwa i jakości i są bezpieczne w 99,8%. Jeśli masz objawy, zawsze zalecamy szukanie pomocy u specjalisty. Nasze testy są przeznaczone tylko dla tych, którzy chcą się upewnić i być może sprawdzić swoje wyniki.

Wartością dodaną jest instrukcja obsługi. Nasze testy samodzielne są przeznaczone dla konsumentów, dlatego instrukcje obsługi są uproszczone i dostosowane do tych, którzy nie mają wykształcenia medycznego. Jednocześnie obowiązują te same rygorystyczne wymagania dotyczące funkcji, bezpieczeństwa, niezawodności i dyrektyw UE, które dotyczą testów IVD.

Jest bardzo zimno na zewnątrz, czy testy zamarzają w skrzynce na listy przez kilka godzin? Czy zimno im szkodzi?

Nasi producenci stwierdzili, że testy można przechowywać w chłodzie do -20 stopni przez trzy tygodnie, nie ulegając uszkodzeniu. Przed użyciem testów pozwól im się ogrzać do temperatury pokojowej przez około 1 godzinę.

Jaki jest czas dostawy?

Zawsze wysyłamy tego samego dnia, jeśli zamówisz w dni robocze przed godziną 14. Twój pakiet zazwyczaj dostarczany jest w ciągu 2-5 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 14 i w dni wolne są przygotowywane i wysyłane w następnym dniu roboczym.

Czy muszę przesyłać testy, aby uzyskać wyniki?

Nie, nie musisz przesyłać próbek krwi ani innych materiałów - możesz wykonywać wszystkie testy w domu we własnym tempie i otrzymywać wyniki natychmiast, odczytując wyniki testu.

Boję się igieł, czy to boli?

Nie, tak naprawdę nie boli. Jednak możesz odczuć lekki ból na opuszkach palców przez 12-24 godziny po wykonaniu testu, ale jest to zupełnie normalne. Czasami warto poprosić przyjaciela o wykonanie nakłucia; nakłucie trwa około 3 milisekund.